Avkoppling i morgon

I morgon är det Spa med övernattning på Grand hotell som gäller.
Och mitt gamla jobb betalar.

Nyköping kommun har bjudit varje anställd på 1600 kronor som vi skulle få göra något trevligt för. Trots att jag inte längre jobbar där så får jag följa med!!
Så i morgon klockan 14 har jag min första behandling av två. Efter behandlingar blir det bubbelbad, tvårätters middag och sedan övernattning och på lördagmorgon givetvis en rejäl hotellfrukost.

Det ska bli otroligt roligt att träffa mina gamla arbetskamrater igen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter härligt =)

Postat av: Elin

Inte helt fel att bli bjuden på lite lyx :)

2008-12-04 @ 23:19:18
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback