Länge sen. En sammanfattning.

Oj vad tiden går. Nu är det över en vecka sedan det blev ett nytt inlägg.

I lördags blev vi då faddrar till lilla Alvin. Först hjälpte vi till med förberedelserna så som dukning och att fixa till det sista med smörgåstårtorna.
När så klockan var dags gick vi till kyrkan. Samma kyrka som M och jag gifte oss i för 5 månader sedan. Där träffade vi prästen som berättar hur vi ska göra. Tidigare hade vi bestämt att jag skulle hälla uoo vattnet i dopfunten och att M skulle ta emot dopljuset.
Allt i kyrkan gick jättebra, Alvin var glad hela tiden och undrade nog mest vad det var som hände.

Efteråt blev det smörgåstårta och sedan kaffe och kakor.
Alvin, som jag skrivit
tidigare är du alltid välkommen till oss.

Efter dopet åkte vi till svärmor och svärfar. Svärmor är nu hemma igen efter en lång sjukhusvistelse. Otroligt skönt att hon nu är på benen igen!

På måndag börjar jag på mitt nya kontrakt. Mitt tillsvidarekontrakt!!

Kommentarer
Postat av: Fridah

..tänkte tipsa om en ny tävling på min blogg, du kan vinna en égendesignad klänning om du e itnresserad av det. :D Du blir ju ensam i Sverige om den iallafall! Superlätt.. kanske kan pigga upp i detta vädret.

kramar. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback