Alla tankar till Mamma. 7 år av saknad.

I denna minut för sju år sedan tog mamma sitt sista andetag.
Sju år. Det känns så länge sen, men ändå så nära.
Mycket har hänt sedan dess som mamma missat.
Jag har utbildat mig, jag har flyttat två gånger, skaffat katt, jobbat på ett flertal arbetsplatser, förlovat mig, gift mig. Bara för att nämna lite.

Mycket som min mamma hade velat varit med om och deltagit i.
Nu blev det inte så.
Den 7 januari 2001 kl 14.30 tog cancern hennes liv.

Du finns ständigt med mig och jag hoppas att du finns med mig.
Saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Mina tankar finns hos dig...

Postat av: Anna

Nettan: Tack så hjärtligt. Det värmer.

2008-01-08 @ 22:08:46
URL: http://majsanna.blogg.se
Postat av: Lotta

Beklagar!! Min mamma gick med bort i cancer. Det är tragiskt.

2008-04-07 @ 12:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback