utmanad - 7 sanningar

Jag har blivit utmanad av Jonna. Hon vill att jag skriver 7 sanningar om mig själv.
Det var inte lätt men efter lite fundering så kommer nu sanningarna om mig själv.

1. Jag har extrem ångest inför att fylla 30 år.
2. Jag har kräkfobi. Hellre dör jag än att jag får vinterkräksjukan.
3. När jag är ensam hemma pratar jag alltid högt för mig själv.
4. Jag är orkidéfanatiker. Just nu ryms 40 orkideér i min lägenhet.
5. Skulle vilja bo i ett stort hus på landet.
6. Tillbringar alldeles för mycket tid framför datorn.
7. Jag gillar inte att doppa huvudet under vattnet.


Den som känner sig manad får gärna anta utmaningen.

Kommentarer
Postat av: jonna

Wow! 40 orkideér! Viket underbart blomlandskap du måste ha. älskar dom. men de lyckas alltid dö... eller så är det jag som lyckas döda... trist hursom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback