Varför är alla kläder fula?

När jag tittat på foton som är 2-3 år gamla har jag insett att jag behöver nya kläder, eftersom jag idag fortfarande använder dom. Därför har jag några gånger de senaste veckorna varit ute på stan för att shoppa lite nytt.
Varje gång har jag kommit hem tomhänt.
Alla kläder som finns i affärerna är ju fula!
Jag är inte nån modemedveten konsument utan har en ganska alldaglig klädstil. Dessutom är jag ganska snål så många klädesplagg ratas på grund av priset.
Jag har gått från affär till affär och konstaterat:
Fult
Fult
För dyrt
Tantigt
För ungdomligt
Ful färg


Måste verkligen ta tag i detta. Nu har ju dessutom lönen kommit så det blir nog en sväng till och då hoppas jag att jag hittar nåt snyggt. Tills dess får jag fortsätta att gå i mina 3 år gamla kläder...

Kommentarer
Postat av: turmalin

Det är samma sak för mig.
Det kryllar i mina ögan av asfula plagg i affärerna.
Blir VÄLDIGT billiga shoppingrundor kan jag lova:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback