Jobbardag i morgon eller?

Efter fyra och en halv veckas semester är det alltså dagen Jobb i morgon.
Problemet är att jag inte vet om jag kommer att klara det.
Hela det här året har jag istort sett dagligen levt med huvuvvärk och under dessa semesterveckorna har det blivit värre än någonsin.
Mitt i natten eller tidigt på morgon vaknar jag av att jag har en huvudvärk som inte går att beskriva. Många gånger har jag gått upp allt från klockan fem på morgonen för att jag helt enkelt inte klarat av att ligga kvar i sängen på grund av värken.
Då har jag tagit alvedon och värmt vetekudde och lagt mig i soffan. Ibland har jag somnat halvsittandes där och ibland har jag bläddrat i tidningen.
Denna morgonrutin har nästan blivit en vana. Huvudvärken har dock inte försvunnit förän vid luncgtid ungefär och där har ju jag börjat blivit trött  eftersom jag varit vaken sedan fem.

Den stora frågan är alltså hur jag kommer att må i morgon när klockan ringer.
Min gissning är att jag har huvudvärk. Allt annat vore ett under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback