Länge sen sist

Lagom när jag återigen skulle börja jobba så kom den riktiga sommarvärmen.

Första dagen efter semestern klarade jag inte av att jobba på grund av huvudvärken men sedan har jag kämpat på i värmen.
Har dock fortfarande huvudvärk varje morgon när jag vaknar men med en ipren så försvinner det ganska snabbt. Skönt!

I helgen som gick var det 30 grader och då var ju den självklara platsen stranden naturligtvis. Hoppas att det är sånt väder även helgen som kommer.

I morgon har jag min lediga dag och då ska jag in på stan och försöka hitta nåt fint att ha på mig på de två kalas som snart vankas. Först 1-årskalas för vårt gudbarn och helgen därpå kalas för pappa som fyller 65 år och hans särbo som fyller 60 år. Jag hoppas att jag kan hitta nåt på rean. Jag tror att jag vill ha en klänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback