Rusta-klänning inköpt

Under sommaren har Rusta haft en tv-reklam där en tant hoppas studsmatta, en man som fiskar och en gravid kvinna som sitter i en solstol medan mannen tittar på en ny grill. Jag blev redan första gången jag såg den reklamen kär i den gravida kvinnans klänning. Jag sa till M "Undrar var den finns att köpa?"

Nu vet jag!!
På MQ och för halva priset dessutom!

Snacka om att jag blev full i skratt när jag kollade runt på MQ och såg klänningen hänga där. Provade den och var lite tveksam. Händer tillbaka den men gav den en ny chans idag och nu slog jag till.

Nu har jag alltså kläder att ha på mig på både gudbarnets 1årskalas och pappas och hans särbos 125årkalas.

Naturligtvis ska ni få en bild också!


Kommentarer
Postat av: John

Tror du blir finast klädd på 1-årskalaset. Men det kanske du kan ställa upp på!

2008-07-31 @ 20:54:35
Postat av: Anna

John: Det kan jag absolut ställa upp på!

Postat av: amanda

haha, jag har en exakt likadan! visst är den underbart fin? =) hade den på midsommar. men inte visste jag att klänningen var en småkändis från reklam inte ;p

vad fick du ge för din då (när du säger halva priset)? jag gav 599 säg inte att du fick den för 300 ;O

2008-08-05 @ 00:54:24
URL: http://ammizz.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag har också kollat in den klänningen i reklamen, men det är helt fel färger för mig. Den är jättefin!



Jag har en utmaning till dig! Kolla in här: http://miafrisk.blogspot.com/2008/08/utmanad.html#links

2008-08-05 @ 19:12:56
URL: http://www.miafrisk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback