Sommar, sol och bloggtorka

Sommaren har kommit med besked och därmed blir det torka på bloggen. Har inte tid att sitta inne och skiva på bloggen när man kan vara ute i solen och njuta av glass, sol, glada människor och kalla bad.

Hade min badprämiär förra lördan, 31 maj! Tror det är första gången som jag har badat i maj.

Idag ringde en chef från ett jobb jag sökt i Finspång. Ska på intervju nästa onsdag. Redan nu känner jag en enorm beslutsångest. Hur ska jag göra ifall jag blir erbjuden jobbet?


Min semester kommer med stormsteg. Nu är det bara 7 arbetsdagar kvar. Det känns väldigt ovant att ha semester så tidigt. Jag brukar vara sist på jobbet som går på semester. I år är jag först.

Kommentarer
Postat av: Ordsnok

Matlåda, jag säger bara matlåda.

2008-06-05 @ 23:21:19
Postat av: turmalin

De sista skola bliva de första:-)

Ha bra semester!

Postat av: Anna

Ordsnok: Matlåda är det oavsett på vilken ort jag jobba. Urk!



turmalin: Tack. Jag hoppas verkligen att värmen håller i sig.

2008-06-08 @ 19:20:54
URL: http://majsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback