Hata postkodlotteriet!!

Varje vecka under lång tid har det kommit adresserad reklam från det satans Postkodlotteriet. När ska dom fatta att jag inte är intresserad av deras lotter.
Dessutom har de inte fattat att jag sedan ett år tillbaka har nytt efternamn,  men dom envisas med att skicka till det gamla efternamnet.

Vad jag har fått för mig ska postkodslotteriets överskott bland annat gå till WWF för att bidrag till en bättre miljö. Hur miljövänligt är det att skicka ut mängder av reklam till folk. Jag lär ju knappast vara den enda som får denna reklam jämnt och ständigt.

Nu har jag skickat att arg mejl till deras kundservice, så jag hoppas att jag slipper dessa brev i fortsättningen.

"Härmed avsäger jag mig ALL adresserad reklam från postkodlotteriet!!!
Fatta vinken någongång, är inte intresserad och jag gillar inte att det nästan varje vecka kommer adresserad reklam från er. 
Om det mot förmodan kommer mer brev från er så kommer jag skicka tillbaka det till er."


Kommentarer
Postat av: Johanna

hoppas mailet funkar =)

Postat av: tina

Usch, sånt har jag sluppit iaf. Störande när det är adresserat ju.

2008-11-11 @ 19:28:40
URL: http://tinys.blogg.se/
Postat av: Malin

Kan inte annat än hålla med....

2008-11-11 @ 20:41:50
URL: http://purpelangel.blogg.se/
Postat av: Anna

Johanna: Det hoppas jag verkligen. Annars blir det fler arga mejl.

tina: Skönt att du inte får några.

Malin: Skicka ett argt mejl du också!

2008-11-11 @ 20:53:10
URL: http://majsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback