Ljuständning och Håkan

Den här helgen har gått i både sorgens och rockens tecken.
Till att börja med åkte vi till landet i fredags för att lördag åka till mamma på kyrkogården och lägga dit en gravdekoration samt tända ljus.


Foto: Syster

På eftermiddagen åkte vi hem igen för att hinna till
Flygeln för att för första gången se Håkan Hellstöm live. Det blev en väldigt trevlig tillställning. Håkan och hans band var i sitt esse och de radade upp bra låtar som Tro och tvivel, Känn ingen sorg för mig Göteborg, Kom igen Lena, Clubland och Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din.

Tidigare har jag haft väldigt svårt för Håkans sångröst. Helt ärligt så är den ju inte den bästa, men när den senaste skivan "För sent för Edelweiss" kom fick jag en helt annan uppfattning och tycker nu att han är riktigt bra.


Kommentarer
Postat av: amanda

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback