Nytt jobb - småkaos

Som en uppmärksam läsare noterat så började jag mitt nya jobb på allvar igår.

Så nu har jag alltså släppt mitt jobb i Nyköping efter tre månaders uppsägningstid och nu äntligen kunna börja på riktigt på mitt nya jobb.

Hur det känns? Tror att det kommer bli bra tids nog. Jag har behov av att ha kontroll på saker och ting och det har jag inte än. Jag vill ha struktur på mitt arbete och det har jag inte heller än.

Förhoppningsvis kommer det kännas bättre framöver när jag fått iordning på kontoret med pärmar och sånt. Just nu ligger det papper överallt, vilket jag inte mår bra av.

I morgon har jag ledig dag så på torsdag är jag på det igen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det blir nog bra ska du se!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback