Utmaning

Jag har blivit utmanad av Malin

 

Regler

Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg 
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa. 
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

1. Jag måste alltid skriva upp saker jag ska göra en ledig dag, annars blir ingenting gjort. Så lat och oföretagsam är jag...
2. Hade jag inte utbildat mig till arbetsterapeut hade jag blivit florist. Önskar fortfarande att jag hade gått floristutbildningen på gymnasiet.
3. Jag gillar inte alltid social situationer. Känner mig obekväm med att "kallprata" och får då tunghäfta istället.
4. Älskar att sova, men samtidigt så får jag dåligt samvete när jag sover länge på morgonen. Den bästa sömnen är att en ledig dag gå och lägga sig och sova en halvtimme på eftermiddan.
5. Jag gillar fortfarande att se serien Vänner trots att serien varit nedlagd i flera år. Jag kan replikerna utantill och har helt tappat räkningen hur många gånger jag sett varje avsnitt.
6. Är nu oerhört glad att slippa pendla 14 mil  varje dag till jobbet.
7. Ångrar mig att jag inte var mer engagerad på engelsk-lektionerna i skolan. Nu känner jag mig helt blåst när det gäller det engelska språket.

Jag utmanar: Madde, Jonna. Kommer inte på fler som kan vara lämpliga.


Kommentarer
Postat av: Malin

Känner igen både det där med listor och sömn...



Blev inte så nöjd med min lista, men nu är den där iaf. Kul att läsa vad andra tycker är viktigt om sig själva!



Ha det gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback