Kontoret har väggar!

Idag har jag haft min lediga dag.
Så då har jag varit på mitt nya jobb i Söderköping.
Mycket känns fortfande oklart, men det är inte så konstig då min och sjukgymnastens tjänst inte funnits förut.

Vår blivande kontor har nu i alla fall fått inneväggar!! Vårt kontor ligger i en nybyggd del av äldreboendet så det lär nog ta ett tag till innan vi kan flytta in.

Nästa onsdag kan jag och sjukgymnasten har fyra anställningsintervjuer, där vi sedan ska välja ut en person ska få jobba med oss som aktivitetspersonal. Helt plötsligt är man en sån som ska anställa och intervjua personer istället för att själv bli intervjuad.

I morgon ska jag till mitt vanliga invanda jobb där det till och med finns tapeter på väggarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback