Vad är det för en dag?

Jo det är majsannas födelsedag. Hurra, hurra, hurra!!!!

Sitter här i min ensamhet och firar min 30årsdag genom att baka 40 muffins och just nu är det Simpsons på tv.
I morgon blir det mer firande då släkt och vänner kommer. Ska bli kul. Har hyrt föreningslokalen i vår bostadsrättsförening så att vi få plats allihopa.

På jobbet blev jag idag firad rejält. Först i morse vid frukostfikat fika jag en jättefin ljuslykta från Kosta Boda.
Sedan jobbade vi på som vanligt fram till lunch då jag blev lurad av min sjukgymnastkollega. I slut hamnade vi på ett matställe med jättegod mat.

Igår var jag sjuk och när jag ringde och sjukanmälde mig till chefen frågade hon lite nervöst: Men du kommer väl i morgon?
Tyckte det kändes lite konstigt varför hon var så angelägen om det. Idag förstod jag varför...

Tack för firandet kära kollegor!! Jag hade jättetrevligt.

Nu på kvällen fick jag även ett blomsterbud. Det var från min moster och farbror. De var bjudna i morgon men just nu är de på Cypern och glassar.


Blommor och ljuslykta.

Kommentarer
Postat av: Nina

Grattis på 30 årsdagen!

Så du fyllde jämnt i år i alla fall:-)

Fira ordentligt!



Kram Nina

Postat av: Anna

Stort Grattis på din 30 års dag!!

Jag hittade hit ifrån Finnjonnas blogg.

Tittar säkerligen in här fler gånger.



Ha en superfin helg.

2008-09-26 @ 22:22:44
Postat av: Anna

Nina: Tack så mycket. Fira ska jag göra idag!

Anna: Tack. Kul med en ny läsare. Du är så välkommen tillbaka. Önskar dig också en bra helg.

2008-09-27 @ 11:08:26
URL: http://majsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback