Ingen bra bussdag

I morse var jag trött så jag satt fram klockan en halvtimme och tänkte att jag tar en buss senare.

Lite piggare traskar jag till hållplatsen. Väntar, väntar och väntar.
När jag väntat en kvart så inser jag att bussen inte kommer. Då ringer jag M som får skjutsa mig till jobbet. Kul för honom att få en morgonutflykt till Söderköping!!

Jobbar hela dan och vid halv fem går jag som vanligt till busshållplatsen. Väntar, väntar och väntar. Inser att min tänkta buss inte kommer. Får till slut hoppa på en annan buss som tar en kvart längre hem...

Bara att inse att idag var ingen bra bussdag!

I morgon tar jag bilen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv...



Nästan värmeslag iaf. Shit. AC på bilen är trasig. Safariparken var inte rolig efter 2,5 timma i bilen och 6 trötta barn.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback