Klantiga jag.

Har du bilnycklarna säger M när vi ska gå ut vid lunch idag.
Börjar leta i jackfickorna eftersom jag hade bilen igår. Ingen nyckel!
Fortsätter leta i byxfickorna och i min jobbväska. Ingen nyckel där heller!
Jag som sällan brukar tappa bort nycklar börjar nu bli nervös.

Till slut inser vi att vi måste gå samma väg som jag gick igårkväll när jag kom hem.

Vi hittar till slut nyckeln. 30 cm från bilen mitt på gatan!!
Vad hade hänt om en ohederlig person hade hittat nyckel. En peugeot-nyckel ligger precis bredvid en peugeot. Inte så svårt att gissa vilken bil nyckeln tillhör.

Som tur var hade ingen hittat nyckel, utan vi hittade den först!

Jag måste ha tappat ner den i snön när jag skulle lägga ner den i jackficka.

Det hade blivit oerhört jobbigt ifall bilen hade blivit stulen på grund av att jag klantat mig.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad skönt att ni hittade nyckeln. Jag är en sån person som är expert på att lägga mina nycklar på det mest konstiga ställen. En gång hittade jag dom i skåpet där vi har handdukar. Har ingen aning om varför det var ett bra ställe... Haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback