Snart kändis eller?

Nästa helg ska jag intervjuas för en tidningsartikel.
Jag är medlem i
Buzzador där man får prova nya produkter samt att göra reklam för dessa för andra, släkt, vänner och arbetskamrater. Efter det ska man göra en rapport till Buzzador och det företag som marknadsför produkten om hur man uppfattat produkten och om man har några förbättringsförslag.

Det är om detta som tidningen i staden ska skriva om och där jag ska delta. Får kanske tänka efter vilka kampanjer jag har haft. Det har blivit allt från strykjärn till näsdukar. Vissa produkter har jag tyckt om och vissa har jag inte alls gillat.

Pratade idag med en kvinna på Buzzador som berättade att journalisten ska kontakta mig för en intervju nästa helg.

Det kommer bli spännande.

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis till "kändisskapet" :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback