En utmaning

Har fått en utmaning från Flaxa


4 av Mina favoritprogram på TV:

• Vänner
• Grey´s anatomi
•  På spåret (jag vet, tantvarning)
• Kommer inte  på något mer.

4 saker jag gjorde igår:
• plockade utan advents-och julsakerna
• Spelade guitar hero
•  var hos tandläkaren. Inga hål!!
• llite köksrenovering

4 saker jag längtar till:
• Att det ska bli ljust när man går upp på morgonen.
• ev. semester till Madeira.
• att jag skulle vara pigg på morgonen närr klockan ringer. Antagligen en omöjlighet.
• Sommar

4 favoritrestauranger:
• Mykonos i Göteborg
•  Golden Bankok i Norrköping
•  China i Norrköping
• Tyvärr också Mc Donalds

4 saker på min önskelista:
• Att jag ska trivas på mitt relativt nya jobb.
•  Att alla i familjen ska få vara friska
•  Att jag nångång mer i livet kan åka till Maldiverna.
• Bli bättre i min reumatiska sjukdom

4 bloggar jag utmanar:
Vem som helst som känner sig manad får anta utmaningen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tror jag har ätit på mykonos i göteborg. Riktigt nice..

Postat av: camilla

Antig utmaningen, skoj! Hittade dig & din blogg på familjeliv

2009-01-18 @ 17:57:11
URL: http://camilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback