Slut på slappardagarna

Då är åter jobbväskan packat, busskortet laddat och matlådan framplockad från frysen.

I morgon är det åter jobbet som hägrar. Har inte varit där på 4½ vecka så just nu känns det väldigt jobbigt.
Har sista två veckorna varit väldigt trött så jag vet inte riktigt hur det ska gå att jobba. Idag har jag sovit tre gånger. Tro inte det är möjligt i morgon...

Än så länge finns ju företaget kvar i alla fall. Det är jag väldigt glad för. Arbetslöshet är inget att sträva efter.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hoppas att det löser sig för dig på jobbfronten. Det verkar som om du trivs på ditt jobb så jag önskar för din skull att det kommer att gå bra.

Postat av: Anna

Malin: Det verkar som att det kommer att lösa sig med jobbet vilket känns skönt.

2009-08-01 @ 21:25:35
URL: http://majsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback