Fast i fällan

Innan vi påbörjade köksrenoveringen sa alla "Det där med lister och annat småpill, det brukar inte bli kvar förän efter två år"
Nej, det kommer inte hända oss!!

Oj, vad fel man kan ha.
Nu har det gått ett halvår sedan köket revs ut och fortfarande saknas några golvlister, utfyllnad från överskåpen ut till taket och gardiner.

Jag skulle kanske inte varit så kaxig i början, men nu är det ju snart semester så då kanske jag ska hinna/orka åka till en tygaffär och se om det finns nåt snyggt.


Något snyggt köpte jag däremot när jag var i Göteborg förra veckan. Hade kollat in varenda affär i Norrköping efter just en sån här ljuslykta. När jag inte hittade någon här i stan vittjade jag internet och hittade affären
Marrakech design. Däe fanns den!! Nu står marrakechlyktan i ett hörn av köket.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Måste säja att jag gillar ert kök grymt mycke! Har själv beställt svart kök till nya huset som förväntas stå klart till jul. En fråga bara, varifrån kommer de vita kaklet, pris?

2009-06-15 @ 22:51:14
Postat av: Anna

Ida: Tack. Kommer inte ihåg märket på kaklet, men antingen var det från Höganäs kakel eller Svenska kakel. Det kostade 358 kr per kvadratmeter.

Hoppas er köksrenovering kommer gå bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback