Har jobb - har inget jobb. Det är frågan.

Jobbar nu sista veckan innan jag går på semester.
Frågan är bara om jag har något jobb att gå tillbaka till om fyra veckor.
Företaget går back, inte ens Vdn vet om det blir konkurs.
Blir det konkurs och kommunen tar över äldreboendena så lär jag rycka all världens vägg, då jag är anställd efter att det privata bolaget tog över och i den kommunala verksamheten finns det inga arbetsterapeuter.

Arbetslusten har helt försvunnit, men jag har bara tre dagar kvar till ledigheten.
Om jag sedan kan koppla av på semestern är en annan sak.

Om jag förlorar det här jobbet kommer jag aldrig att hitta en lika bra och givande jobb och inte en jobb med lika hög lön.

Skit också.

Kommentarer
Postat av: Nina

Nä för 17 gubbar vad tråkigt!

Håller tummarna att du kan återvända till jobbet efter semestern.

Ha en skön semester, försök njuta av den ändå!

Postat av: Malin

Håller tummarna för dig att du får behålla jobbet. Satt i samma sits för en månad sen, men jag hade tur. Blev omplacerad dock. 100 pers fick gå för oss.



Försök njuta av semestern. :-)



Kram

2009-06-24 @ 08:35:49
URL: http://purpelangel.blogg.se/
Postat av: Anna

Nina och Malin: Tack, jag ska verkligen försöka att njuta av semestern. Hoppas att ni också får en bra sommar.

2009-06-24 @ 20:43:06
URL: http://majsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback