Det var ingen tegelsten

Nu är den äntligen här.
Min nya
väckarklocka, Wake up light.
Köpte den via Blocket förra tisdan och när leveransen dröjde började jag mer och mer misstänka att jag blivit blåst av säljaren.
I fredags fick jag äntligen en avi från posten. Tog med mannen dit och öppnade paketet på plats så jag skulle ha vittnen ifall det skulle vara en tegelsten istället för den väckarklocka jag betalat för.
Det var som tur var ingen tegelsten och nu har jag två mornar vaknat av en soluppgång och fågelkvitter.
Ingen hjärtklappning vilket är väldigt skönt.


Kommentarer
Postat av: Bastardo

ah, den där finns på "hemma" Jag tittade på den häromdagen, tänkte köpa den men kom på att jag sover som bäst i solsken och fågelkvitter. Finns den med motorsågsljud månne?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback