Ett tag sen senast

Tiden går utan att det blir några inlägg på bloggen. Antagligen beror det på att det just nu inte händer så mycket i mitt liv.

Man jobbar på så gott det går, men den här veckan har varit lite jobbig. I måndags fick vi veta att företaget enligt en tidningsartikel har dålig ekonomi. Tankarna började ju naturligtvis vandra, men förhoppningsvis är det inte så allvarligt så artikeln vill påtala.
Får se vad vd:n har att säga när han kommer till oss i veckan.

I torsdags var jag på mitt andra utbildningstillfälle under maj månad. Den här gången var det hjälpmedelsmässan i Linköping. Hann vara på fyra intressanta föreläsningar på fyra timmar och så gick jag en liten stund på mässan också.

På min lediga dag i tisdags var vi på ikea och kom hem med lite småt och gott. Bland annat ett vitrinskåp, glas, grytlappar och en matta till vardagsrummet.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ikea?! Vad kul! Alltid kul åka dit, iaf om man har gott om tid att strosa runt där :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback