Hjärnan blev full

Igårkväll kom jag hem efter två intensiva dagar på At-forum. 950 arbetsterapeuter under samma tak under två dagar bidrar till många nya kontakter och kunskap.

Under dessa två dagar hann jag med 12 föreläsningar som handlade om allt ifrån äldres intresse av att använda internet till hur man som personal får igång en bakgrupp på ett äldreboende. At-forum innehöll också en utställning med olika företag inom branschen. Tyvärr var det många företag som inte var där på grund av lågkonjunkturen. Men ett antal pennor, godisar och informationsmaterial slank ner i konferensväskan.

Samtidigt som jag hade ett späckat schema för att hinna med alla föreläsningar så fick jag inte missa förmiddagskaffe, lunch med kaffe och eftermiddagskaffe. Restaurangen alla åt på lyckades att servera 950 hungriga gäster oerhört fort. Väldigt imponerad.

Hemresan med Sj innehöll naturligtvis signalfel. Typiskt Sj.

Nästa utbildningstillfälle blir nästa torsdag. Då i Linköping.

Kommentarer
Postat av: Bodil

Wow, det var inte dåligt med föreläsningar... Hoppas att det gav något!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback