På väg

Sitter just nu på tåget mot Göteborg. Fick till en 1klass-biljett så nu dricker jag gratis te och äter gratis frukt. Dessutom fritt internet. Då gäller det ju att passa på.

Ska på en tredagars utbildning i förflyttningsteknik. ska bli väldigt intressant. Jag kan väl redan en del av det men utbildningen ska även fokuera på hur man undervisar vårdpersonal och det har jag saknat.

Det ska bli så skönt att komma till Göteborg. Det är nästan som att komma hem. När jag vara på konferensen i Stockholm för några veckor sen var jag nervös föör att inte hitta. Men idag är jag helt lugn. Kommer kliva av tåget och veta exakt var jag ska någonstans. Dessutom är det helt lugn i morgonbitti att hitta dit utbildningen ska vara.

Dessutom ska det bli väldiigt roligt att bo hos och träffa M, J och A. A är ju vårt fadderbarn och vi har inte setts sedan nyår. Tror nog att han växt sedan dess.
Undrar om jag blir populär hos honom när jag har lite hemlisar med mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback