Svinet är här, eller?

I måndags var jag lite irriterad i halsen men tänkte inte mer på det. Igår var jag ledigt och vi var iväg en sväng på dan.
Sen på sena eftermiddan blev jag däckad. Feber, hosta, snuva.
Man kan ju då inte låta bli att fundera på om det är svininfluensan som slagit till.
Det jag har läst mig till om influensan är att man ska söka vård om man får hög feber.
Igårkväll hade 38,8 i temp vilket känns mycket. Idag har den dock sjunkit så jag tror att den här sjukdomen bara var en lite kusin till svininfluensan.

Kommentarer
Postat av: Charlotta

...man kan ju aldrig veta. Den kan variera väldigt har jag läst. En del märker knappt av den. Jag har bunkrat upp med immunförsvarshöjande preparat och desinfektionsmedel! :-) krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback