Poesi och punk i kombination

Ikväll är det alltså dags.
Marcus Birro och Stry Terrarie på Kulturkammaren i Norköping.
Textläsning och punk i kombination. Kan tyckas var en helt bisarr blandning.
Det kanske det är också. Det vet jag bättre ikväll efter föreställningen.

Marcus Birro verkar vara en sån människa så folk antingen älskar eller hatar.
Jag tillhör den förstnämnda gruppen.
Jag tycker han har en skön inställning till livet och de möjligheter som livet ger oss.

Jag tycker att det är trevligt att han blivit en del av Norrköpings kulturliv, för det har han verkligen blivit sedan han flyttade hit för några år sedan. En del anser att han syns för mycket.

Jag tycker:

Mer Birro åt folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback