I morgon ska jag göra något jobbigt

I morgon ska jag till mitt jobb i Finspång och hämta mina grejer.
För på måndag börjar jag ju
jobba i Nyköping.

I morgon är det dessutom precis två år sedan jag jobbade min första arbetsdag i Finspång.
Sista tiden har jag ju i och för sig bara jobbat en dag i veckan, men jag har ändå hängt mig kvar där så länge.

Det kommer att bli jobbigt i morrn tror jag. Skiljas från kollegorna och alla mina kära pensionärer, skiljas från ett jobb som jag kan utan och innan och gå till ett jobb som jag inte ens vet hur jag tar mig till.
Jag kan inte Nyköping så väl precis...

Undrar hur min chef i Finspång ställer sig till det här? Har sökt honom i två dagar men inte fått tag i honom. Hoppas att han är på plats i morgon. Jag hade ju lovat att jobba i sommar...

Usch, jag blir nervös på detta. Hur kommer jag klara allt?

Kommentarer
Postat av: turmalin

Det blir säkert jättebra på ditt nya jobb!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback