Hatar provhytter

Nästa lördag är jag och min man bjuden på en stor födelsedagsfest.
150 personer är bjudna.
Därför är det inte rätt läge att ha ett par jeans på sig.
Så jag gick ut i stadens myller för att hitta något snyggt.
Jag bestämde mig ganska snart att jag ville ha en klänning.
Affär efter affär klarades av. På de flesta ställen hittade jag en eller flera klänningar som jag provade.
Den ena var för trång, den andra visade för mycket, den tredje var ful och den fjärde var för dyr.
Så höll det på i flera timmar.
Till slut hamnade jag i en affär där jag aldrig varit och där hittade jag slutligen en klänning.
När jag kom hem och tittade på bilder från bröllopet såg jag att jag hade köpt likadan
klänning som min kusin hade på vårt bröllop.
 Dock en annan färg!
Vilket sammanträffande.

Kommentarer
Postat av: Flaxa

Vad blev det för färg på din klänning?
Jag såg bröllopskortet i Norrköpingstidningen.
Lustigt i och med att vi bara känner till varandra på det här sättet...Det var fint foto.

Postat av: Anna

Flaxa: Klänningen är svart. Du har väl sett ett antal bilder på mig här på bloggen, men lustigt är det!

2007-10-23 @ 21:55:07
URL: http://majsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback