Avslappning och hejdå

Igår var det alltså dags för spa-helgen med mina gamla kollegor från Nyköping.

Klockan två iklädde jag mig bikini och badrock och fick mina behandlingar - Lent ansikte och Lyxiga händer. Helt gudomligt skönt. Efter det satt jag en stund i ralaxrummet och pratade med mina gamla kollegor. Därefter blev det en stund i bubbelpoolen innan det vara dags att gå till sitt rum och duscha och byta om inför middagen.

Till middag blev det först tomatsallad och sedan fläskfilé. Jättegod mat i trevligt sällskap. Under kvällen vet jag inte hur många gånger jag berättade hur jag hade det på nya jobbet. För mig blev det lite tjatigt til slut...

Efter en natts sömn, som inte var den bästa, var det dags för hotellfrukosten. Allt från bröd och yoghurt till frukt och wienerbröd.

Sedan var det dags att säga hejdå till mina kollegor med ett löfte om att komma och hälsa på i Nyköping framöver.

Nu är det verkligen definitivt. Jag har slutat jobba i Nyköping. Fram tills nu har jag tänkt att jag kommer träffa dom den 5 december.  Den känsla jag har nu är att jag kommer vara kvar i Söderköping och då säga upp mig i Nyköping (är ju tjänstledig nu)

Tack alla kollegor i Nyköping för mina 2½ år hos er.

Kommentarer
Postat av: charlotte

SÅNGBLOGG där jag sjunger och uppdaterar och bloggar om mitt liv!

Kommentra gärna vad ni tycker om min sång både bra och dålig kritik.

18 år, flyttat hemifrån, kär, hela mitt liv ska få en ny vändning :)

Kika gärna in! Kram / Charlotte
www.snigelbebis.blogg.se

2008-12-07 @ 20:33:33
URL: http://snigelbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback