Bra avslut på jobbveckan

När jag fyllde 30 fick jag ett presentkort på spabehandling av mina vänner.
Det har legat i bokhyllan tills idag.

Bokade in mig på en lerinpackning. Det var en helt ny upplevelse att bli insmord med lera och sedan inplastad. Så låg jag i 30 minuter och under tiden fick jag huvudmassage och ansiktsbehandling.
Efter dessa 30 minutrarna hoppade jag in i duschen och duschade av mig all lera. Sedan var det att lägga sig på britsen igen och bli insmord med lotion.

När jag gick därifrån var jag lagom len både på kroppen och i huvudet.
För att förlänga njutningen tog jag en mjukglas på torget utanför.

Resten av kvällen har jag gått omkring och varit helt lullig och avslappnad.

En skön avslutning på en ganska seg jobbvecka.

Tack för presentkortet, J, M, A, M, J och R.

Kommentarer
Postat av: Malin

SÅ SKÖNT!!! Vilka bra kompisar du måste ha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback