Försvarstal hos naprapaten

Var idag åter igen hos naprapaten för min värk i nacke och axlar. Har den senaste tiden varit hos honom var tredje vecka. Under massagebehandlingen av rygg och axlar brukar vi snacka lite allmänt och idag blev det samtal om min Ullaredstripp.

Naprapat: Är det billigt eller?
Jag: ja, jag köpte bland annat jeans för 189 kronor.
Naprapat: Då är det inte märkesbyxor eller?
Jag: Nä, det är bara "vanliga" byxor, men jag behöver inte märkesbyxor.

Då jag ligger på mage på massagebänken så ser han var jag har för byxor på mig just idag.

Naprapat: Men är det inte Tiger-jeans du har på dig nu??
Jag: Jo, men...

Sedan fick vi ett gott skratt båda två.

Till mitt försvar var jag tvungen att berätta att
Tiger-jeansen var köpta på Vingåker Factory outlet på rea för 300 kronor...

Under behandlingen insåg naprapaten att shopping i Ullared ger mig spänd nacke och axlar!
När jag återkommer till honom om tre veckor är det bäst at jag tar på mig Gekås-jeans.

Kommentarer
Postat av: jessan

Ha ha ha...lite typiskt att du hade Tigerjeans på dig. Bäst att du har GeKåsbrallor nästa gång!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback