Detta har hänt 2007 Del 1

När det nu är 4 dagar kvar av året 2007 så tänkte jag sammanfatta året med en liten årskrönika.
Det största  som hände under 2007 var ju naturligtvis bröllopet den 15 september!!

Första delen omfattar januari till mars 2007.
Januari
Min
sjukskrivning på grund  av trötthet av avspeglat sig under hela året. Har gjort tappra försök att gå upp i heltid, men det har varit dömt att misslyckats.
Den 7 januari kommer alltid vara sorgens dag. Mammas dödsdag.
I januari var jag även lite kulturell när jag var och lyssnade på Marcus Birro som läste dikter.
Vi fick veta att stambytet i bostadsrättsföreningen sätter igång i april.

Februari
Vintern slog till i februari. Vid Djurön utanför Norrköping var vi en solig februaridag. Vilket vinterlandskap!
Den 14 februari firade jag och M 10årsdag. Och han hade ett ess i rockärmen. Han friade!! Trots att vi varit förlovade i fem år gick han ner på knä och det fanns ju inget annat svar än "Ja"

Mars
Under mars månad började bröllopsplaneringen ta fart. Ringen köptes, brudklänningen beställdes och framför allt fick jag klartecken från den präst jag ville skulle viga oss.
Min kära M passerade 30-årsstrecket i slutet av mars.
Återigen såg jag Marcus Birro uppträda. Den här gången på Kulturkammaren i Norrköping. Hur bra som helst.


Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback