Detta har hänt 2007 Del 2

Nu fortsätter årskrönikan för april- juni 2007

April
Bröllopsplaneringen forsatte.  På påsken plockade vi
stenar till placeringskort, brudklänningen hämtades och vi provkörde Peugeot 207 CC som vi tänkte ha som bil från kyrkan till festlokalen.
I april kom äntligen våren med alla vackra blommor. DEssutom kommer ormarna fram vilket var mindre trevligt. Det resulterade i panikångest.
Stambytet kom allt närmare.

Maj
Min vigselring hämtade vi redan i början av maj. I det inlägget lovade jag att lägga ut en bild på ringen efter bröllopet. Bilden finns här
Den 6 maj fyllde lilla mamma 64 år. Naturligtvis besökte vi hennes grav då.
I mitten av maj var jag på Marcus Birros relesefest. En trevlig lite tillställning.
Sedan var det då äntligen dags för baracken! Väldigt trångt om saligheten blev det. Har redan förträngt, men jag tror att det blev åtta långa veckor.
Ytterligare vårkänslor!

Juni
Även i juni månad bodde vi på de minimala 20 kvadraten. När värmen kom var det gräsligt varmt i baracken. Vi åkte till landet för att slippa.
Lagom till midsommar skickade vi ut inbjudningskorten till bröllopet.
Midsommarhelgen bjöd på sill och naturligtvis regn!
Catering med buffé och tårta ordnades till bröllopet.


Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback